joi, 15 octombrie 2009

Frustrat...yet again. Si de data asta cu un motiv bine intemeiat. Mereu mi-am imaginat viata ca o scoala generala sau un liceu. Unde inveti sau nu, depinde de tine si multa distractie, neavand probleme cu banii ei fiind asigurati de altcineva.De cele mai multe ori se rezuma la bani. Pentru multi dintre noi facultatea este ca o palma peste fata , zicandu-ti sa te trezesti si sa vezi ca nu e asa. A... daca taticu tau are bani si te mentine atunci esti unul din cei care traiesc viata la maxim, bravo tie. Asa si cu restul? Restul se zbat sa se tina pe linia de plutire, cati dintre noi au vise care nu includ statul intr-un birou de 2 pe2, vise care de multe ori raman doar asa. Te chinui sa devii cel mai bun dar ca om ai nevoie sa si traiesti nu doar sa inveti. Simti nevoia sa iesi in lume sa party hard daca ma intelegeti, dar cum, cu ce bani? Acum incepe adevarata scoala, sa stii sa te descurci sa poti sa iei examenele si sa lucrezi pentru a strange cate ceva pentru tine aceasta este definita unui om muncitor care vrea ce e mai bun pentru el si cei apropiati.
Oameni care sunt in adevaratul sens al cuvantului o valoare.
Nu sunt ca sobolanii ce parasesc corabia, uita de unde au plecat si cine sunt, se duc in alte tari doar pentru a cauta sa se imbogateasca, sa fie ca ciorile, cum vad ceva sclipitor sa il ia ei repede, nereusind sa afle cu adevarat valoarea acelui lucru, traind cu impresia ca ei sunt mai importanti decat restul.
Iar ma las dus de val ceea ce nu e bine. Si tot monologul de aici din cauza unui ceas.
Ne facem noi mari si poate reusim sa inclinam balanta.
Inca ceva mie imi place sa lucrez cu cititorul si va propun un subiect de discutie. Care este visul dumneavoastra?
Al meu e sa deschid un loc unde lumea sa se relaxeze, sa se simta bine iar eu sa traiesc linistit pe o insula unde sa nu duc lipsa de nimic si sa chem lumea la mine(mi casa es su casa).
Dar pana atunci....study study work.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu